• Hjem
  • Din Obisoft®
  • Partner
  • Om os
  • Log på Obisoft®
Obisoft
  • Hjem
  • Din Obisoft®
  • Partner
  • Om os
  • Log på Obisoft®
Billede

ObiHuman kursus:
​Den coachende dialog del 1
​
- Få grundlæggende færdigheder i at coache

Formålet med dette 1-dagskursus er at give dig viden om coaching og konkrete færdigheder i at coache i en arbejdsmæssig kontekst.

Coaching er mere og andet end endnu et værktøj, der kan bruges til at nå forretningsmæssige mål. Coaching kan også bruges som en metode til at udvikle mennesker, og forankre læring.
 
Coaching er blevet hipt – alle coacher eller bliver coachet.         
Ofte er der dog ikke tale om coaching, men om direkte ledelse, rådgivning, undervisning eller mentoring. Og ofte bliver coaching – hvad begrebet så ellers menes at dække over – opfattet som endnu et værktøj, der kan og skal bruges til at nå forretningsmæssige mål.

Det er hensigten at du efter del 1 har en klar forståelse af hvornår og hvordan du kan bruge coaching i deres arbejdsliv. For at kunne arbejde mere med coaching i en professional kapacitet forslår vi at du også melder dig til del 2.
​Dit udbytte:
  • Grundlæggende coachingfærdigheder
  • En forståelse for anvendelsesmulighederne – og grænserne for disse
  • Effektive samtaleteknikker til at coache teams og grupper
  • Udvikling i dine samtaler
  • Evne til at skabe motivation og engagement i forhold til virksomhedens mål
VARIGHED:
1 dag

DATO  |  TID  |  STED:
03. nov. 2020 kl. 08:45 – 16:30 | Bellahøj, København
10. dec. 2020 kl. 08:45 – 16:30 | Obisoft, Fredericia
18. jan.  2021 kl. 08:45 – 16:30 | Bellahøj, København

​PRIS:
Abonnenter: 0,- kr. / Andre: 8.500 kr. (ex. moms)
Book kursus
Billede

ObiHuman kursus:
​Den coachende dialog del 2

På denne del lærer du at anvende coachingfærdigheder som et effektivt arbejdsredskab, samtidigt med at du udvikler dine spørgeteknikker og bliver i stand til at anvende dem i forskellige sammenhænge. Du bliver mere fortrolig med anvendelsesområderne for coaching og det øger din selvtillid ved at kunne anvende et redskab som skaber gode resultater.

Dit udbytte:
  • Evne til at bruge coaching som udviklingsværktøj
  • En anerkendende tilgang som coach, der åbner nye muligheder og potentiale
  • Nye løsninger på komplekse problemer og opgaver ved brug af coach samtaler
  • Medarbejdere, der er i stand til selvstændigt at løse problemer
  • Indgående træning i coachende spørgeteknik
  • Feedback på egen coachingstil
Book kursus
Billede

Obisoft Danmark ApS | All rights reserved
  • Hjem
  • Din Obisoft®
  • Partner
  • Om os
  • Log på Obisoft®