ObiHuman kursus:
Kundeservice - som gør en forskel
Uden kunder vil virksomheden ikke eksistere.
Kunderne er virksomhedens bedste sælgere. De kan både sælge din virksomhed og dine produkter/tjenester meget bedre end hvad du selv kan. Kunder er som en ressource uden løn, men det kræver at din virksomhed tilbyder dem noget de kan fortælle om til andre. Alle kunder elsker nemlig at fortælle om din virksomhed til andre i sit netværk, så længe i giver dem anledning til at gøre det. De kunder som virksomheden har i dag som ikke anbefaler jer aktivt, har i ikke givet nogen anledning til at gøre det. Så enkelt er det. Det mest interessante er at der kræves meget lidt for at i skal levere mere end jeres konkurrenter, men spørgsmålet er om jeres medarbejdere er villige til at gøre det der lille ekstra, hver gang? Vi vil arbejde med bevidstheden om egen kommunikationsstil, og du vil få en række effektive redskaber til at skabe og opretholde professionelle relationer. Indsigt i og pleje af relationer er en del af god service, og påvirker derved bundlinjen direkte. På kurset udvikler og forbedrer du din evne til at kommunikere med andre mennesker. I enhver kommunikation kan der opstå “knas”, eller du kan blive overrasket eller irriteret over, at andre misforstår det du siger. MEN – det er modtageren, der bestemmer budskabet. Og derfor er det vigtigt, at du som afsender sikrer dig, at parterne i kommunikationen er “på samme kanal”. |
Dit udbytte:
VARIGHED: 1 dag DATO | TID | STED: 03. nov. 2020 kl. 08:45 – 16:30 | Bellahøj, København 10. dec. 2020 kl. 08:45 – 16:30 | Obisoft, Fredericia 18. jan. 2021 kl. 08:45 – 16:30 | Bellahøj, København PRIS: Abonnenter: 0,- kr. / Andre: 8.500 kr. (ex. moms) |